woensdag 13 juni 2018

Ik LEER een nieuwe passie

Ik vertelde hier nog niet over mijn nieuwe passie. Sinds enkele maanden ga ik in de leer bij Nathalie Homblé voor het bewerken van leder.

Vanaf de eerste les was de klik er...de klik met het leder maar zeker ook met de lesgever. 

Les 1 mocht we al eens proeven van wat zou komen en maakten we onze eigen Tassle. Zo trots dat ik was op dat floshke!



Les twee gingen we van start met een Riem. De eerste keer achter een ledermachine bezorgde me wel wat angstzweet. Andere koek dan mijn Bernina!Een foutje kan je je in leder niet permitteren. Dat blijven gaatjes voor het leven.



Na de riem kwam de fold over bag. Ik maakte een sportieve groene versie want die zou schoon staan bij mijn groene air max sneakers.


Elke les, keer op keer krijg ik honger naar meer! 
Eulalie begrijpt het niet. Mama, eerst beeldhouwen, dan naaien, dan een boek schrijven, dan beton gieten, dan zeefdrukken, wat wil je nog allemaal kunnen?
Het is sterker dan mezelf. 
Die handen...die willen gewoon dingen maken!

1 opmerking: