vrijdag 23 maart 2018

Isa top door Bel'etoile

Ik testte het nieuwe patroontje van Bel'etoile, de isa top. Een 3 in één patroon waarmee je een jurk, trui en crop top naait.
Geschikt voor hele kleintjes tot pubers met een eigen willetje. Dat treft, van deze laatste heb ik er eentje in huis.



De gele sweaterstof kocht ik enkele jaren terug bij Mon depot. Het is er eentje van het kledingmerk Maan. Hoe zacht en fijn deze french terry ook is, geen van beide kinders voelde er iets voor. Geel was niet hun ding, geel was voor een banaan of een dikke gele m&m.

Dat laatste leek me wel een leuke prikkel, dus drukte ik een vette 'm' op het voorpand en naaide er de crop top versie mee.




Crop is top, zo vindt de prille tiener, en ze danste de dag rond met haar blote buik...



De raglannaden stikte ik (bewust) verkeerd op elkaar (al heb ik dat
eerder al wel eens onbewust geflikt). 




Samen met de hals- en zoomboord in averechtse stof geeft het de crop top wat extra 'YoYo'. 



En die bottekes...die passen er zo heerlijk bij!

5 opmerkingen:

  1. Moh, zo een tofke! Dat je ooit eens per ongeluk de schoudernaden fout stikte levert je nu toch maar bewust een keileuk accentje op de hipstertrui van mademoiselle. You rock mom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Za-lig! Grote fan van het hele gele plaatje! Thx Eef!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier een 10-jarige in huis die een kopie wil van deze:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond geel altijd al geweldig, dus helemaal fan van deze!

    BeantwoordenVerwijderen