vrijdag 7 april 2017

S(m)urf dude!

Het was heel lang geleden dat ik nog eens een patroontje van een raglan T-shirt boven haalde. 


Hoe dat komt weet ik niet, raglan is altijd leuk...en snel!























Ik gebruikte een patroontje dat ik in 2013 tekende voor mijn eerste workshops, het prille begin van Eulala c'est chic. Ditmaal in een 128 ipv een maatje 98.



Het tricot stofje kocht ik bij Cas en Nina. Onze blonde god zou er fantastisch mee staan. Een echte s(m)urf dude!















Tussen de raglan lijnen stikte ik een nep lederen paspel.


















Hoe hij precies moet lachen voor de foto weet hij nog niet goed. Ik had daar ook altijd moeite mee. Best schattig, die geforceerde glimlach :)





















Poseren vindt Cisse trouwens maar tijdverlies. 
Ok, hij deed speciaal wat wax in z'n haar en begon met goede moed maar meestal gaat het van deze volgorde...


















Weet hij veel dat dat uiteindelijk de leukste foto's worden ;)


Cas en Nina is één van onze gulle sponsors van de MOMM for the win contest.


Je kan je nog inschrijven tot eind april. De foto van je naaisels kunnen worden ingezonden tot eind mei!


Vergeet ook de instagram wedstrijd niet! Hieraan kan je los van de naaiwedstrijd deelnemen. 

Maak een mooie flatlag met het boek en plaats deze op instagram met de #mommforthewin en #matchingoutfitsmatchingminds

Meer info vind je op onze website www.eulalacestchic.com





3 opmerkingen:

  1. Prachtig shirt! Jongens fotograferen het is soms niet eenvoudig ;-). Ik ken er alles van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dese raglan! En die fotosessies zijn inderdaad nutteloos tijdverdrijf voor kinderen... Ik mis nog een intens verveelde blik, inclusief gapen ;)

    BeantwoordenVerwijderen