maandag 1 mei 2017

LE NOUVEAU THEYS EST ARRIVÉ

LE NOUVEAU THEYS EST ARRIVÉ
Ontwerp: Daan Theys. Uitvoering: Hannelore Vloeberghs. ... en Floris is de naam!






























Zo kondigde de fiere Bompa zijn kleinkind nummer vijf op Facebook aan. 
Al van zondagavond wisten we dat het stond te gebeuren. Maandag was een dag van wachten vol spanning.











































Bompa was wat verlamd van de zenuwen en bracht de dag door in het ouderlijke huis op 'den berg'. Hij voedde zich naar eigen zeggen met vier chocolade eieren. 

'Oma deed de winkel' of 'oma zit in Leuven', zo zeggen we dat hier. Samen met Daan hebben mijn ouders een winkel in het hartje Leuven waar ze hun (mondgeblazen) glaskunst en ander design verkopen. 

Nu Daan belangrijkere taken te doen had deed mama de deuren open. 
Vergezeld van haar GSM hield ze de familie chat in de gaten.

Daan is ons jonge broertje, een nakomer met een spatie van 7 en 10 jaar. 

Mijn zus (tante Kim) en ik waren dan ook ontzettend geëmotioneerd en verdoofd van de spanning toen we die maandag zaten te wachten op het verlossende nieuws.





























Het duurde veel langer dan verwacht maar in de late avond las ik op m'n kleinste schermpje dat Daan Theys me een foto had gestuurd.
Hij kent zijn volkje wel die Daan. Een telefoontje zouden we te eng gevonden hebben maar een eerste selfie van vader en zoon toont zonder woorden dat het goed zit.






























Zonder woorden, zonder nadenken en met klompen aan mijn voeten reden we richting 'den berg'. Op de top van die berg zagen we dat ook mijn zus er met haar kroost was gearriveerd. Dit moment moesten we samen beleven.
Het was al bedtijd, een ziekenhuis bezoekje kon niet meer, dus zochten we elkaar op in het ouderlijke huis. 
Het ging van huilen, lachen, huilen en champagne. 

Tante Kim is fotografe, ze maakte ook de grote foto's uit mijn boek. Aan foto's gaat die kleine Floris geen gebrek hebben.

Hier alvast een shot uit het ziekenhuis.




Om die lieve kleine Floris te verwelkomen was een naaiseltje op zijn plaats. 

Ik naaide nog nooit eerder een kruippakje. Ik koos een stofje van het merk About blue fabrics, de eigen lijn van webshop Bambiblauw.






Bambiblauw is één van onze gulle sponsors van de MOMM for the win contest.





Je kan je inzending tot eind mei versturen. 


Vergeet ook de instagram wedstrijd niet! Hieraan kan je los van de naaiwedstrijd deelnemen. 

Maak een mooie flatlay met het boek en plaats deze op instagram met de #mommforthewin en #matchingoutfitsmatchingminds

Er blijkt wat drempelvrees te zijn voor dit onderdeel van de wedstrijd. Je kansen zijn dus best groot ;)




Meer info vind je op onze website www.eulalacestchic.com


3 opmerkingen: