dinsdag 2 mei 2017

Panda's voor Floris

Ik kondigde deze held al aan in het voorgaande blogbericht. 
Floris is de kleine man waarvoor onze buik al een hele week van liefde kriebelt.



Vandaag, 1 mei, een dag waarop je je hoort te vervelen besloten we kleine Floris te verwennen.















Het Oliver patroontje van Griet en Annick lag aan de basis van dit uber cute broekje. Wist je al deze meiden samen een nieuw boek gaan schrijven. Een vervolg op SVDHZ 2 bij uitgeverij Stichting Kunstboek. Ik mag ze dus eigenlijk collega's noemen, wat een eer!




























Het patroontje is uitermate geschikt voor het opwerken van je restjes tricot. Dit stofje was een restje van de pyjama die ik enkele maanden terug voor Cisse naaide.

Doordat het voorpand en rugpand worden geknipt aan stofvouw lopen de panden aan het kruis naadloos door. Een canvas dat schreeuwt om een zeefdrukprint met bobbinhood.

Eulalie stond in voor het zeefdruk gedeelte. Terwijl ze op pinterest naarstig zocht naar 'stencil panda' tekende en knipte ik het oliver patroontje.

Ze tekende wat panda's op een vel papier en maakte er een stencil van.

In het atelier werden de panda's willekeurig tussen het reeds bestaande patroontje gedrukt.





























Of dat broekje snel in elkaar staat...reken maar van wel!
Dezelfde dag strompelde ze twee huizen verder om met trots haar nieuwe broekje aan die kleine Floris te geven.


Met zijn 49 cm was het broekje in maat 56 nog wat ruim voor onze kleine prins. Gelukkig maar, zo kan hij er nog lang mee pronken.


  
Wat hou ik van die kleine pamperpoep!
Bobbinhood en Oliver...een kraamcadeau op maat!
Zin in een workshop Bobbinhood! Ik mag me met trots Bobbinhood's accomplice noemen en geef ook thuis enkele sessies.
Je kan je inschrijven via onze website.
Bobbinhood is één van onze gulle sponsors van de MOMM for the win contest en schenkt een zeefdrukkit aan één van de winnaars.






Je kan je inzending voor de wedstrijd ntot eind mei versturen.


Vergeet ook de instagram wedstrijd niet! Hieraan kan je los van de naaiwedstrijd deelnemen.
Maak een mooie flatlay met het boek en plaats deze op instagram met de #mommforthewin en #matchingoutfitsmatchingminds

Er blijkt wat drempelvrees te zijn voor dit onderdeel van de wedstrijd. Je kansen zijn dus best groot ;)




Meer info vind je op onze website www.eulalacestchic.com





2 opmerkingen:

  1. Dat ventje is met zijn pamperpoepke in een zeer mooi broekske gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Wat heb ik al spijt gehad dat ik me niet inschreef voor de wedstrijd seg!

    BeantwoordenVerwijderen